stivanleroy 2010.12.28. 10:45

Hoppácska

ld. MILFNyájas Olvasó, a nagy ünnepi macerában el is kerülte (e téren amúgy is egyre lankadóbb) figyelmünket egy hír, egyik kedvenc kanadai énekesnőnkkel kapcsolatban (amúgy persze Alanis Morissette és Imre is kedves hír, de most nem rájuk van gondolva, bocs – de innen is jókívánságainkat küldjük a családnak, persze). Pedig az angol nyelv faramuciságát is ezen az énekesnőn keresztül vezettük le anno, százkilencvenegynéhány poszttal ezelőtt.

Szóval, Shania Twain férjehez fog menni megint. Előző férjétől (és méltán híres producerétől), Mutt Lange zenei aranycsinálótól a férj hűtlensége miatt elvált (most mondja valaki, hogy nem éri meg zenélni – a Def Leppardot és Bryan Adamst is producáló Lange azért nem az a kimondott férfiszépség). Most meg eljegyződött egy régebbi lovagjával.

Mival Shania már negyvenöt éves, ezért talán tudja, mit csinál: fölösleges is talán a figyelmeztetés, pláne magától. De jó a szám, és rápirít a pár éve tomboló írszteppőrületre is.

 

Ja, és Shania kora, illetve kondíciója folytán van még egy örömhírünk: nem kell Sarah Palint (Hoffman Rózsa esze Selmeczi Gabriella testén, Szalai Annamária fejével – mindenki döntse el, mennyire jó is ez) emlegetni, ha meg akarjuk magyarázni, mi az a MILF.

A bejegyzés trackback címe:

https://napilajk.blog.hu/api/trackback/id/tr322543543

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2010.12.29. 00:42:56

Shania Twain abszolút ándörétid sajnos. A fénykora jó tíz évvel ezelőtt volt, ezt a számát kifejezetten szerettem.

Tegyük hozzá, könnyű úgy MILF-nek lenni, ha már "fiatalon" is jól mutatott.

Ez Sarah Palin szofisztikált lerása. Én csak az amerikai Semjén Zsoltként szoktam aposztrofálni.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2010.12.29. 08:14:52

@Reckl_Amál: Szofisztikált? Szerintem... Őőő, igazad van. Nem szerintem. El tudok képzelni olyanokat (illetve az én lelkem ehhez túl rózsás, dehogy tudok elképzelni, de állítólag vannak ilyenek), akik számára e három remek nő együtt súlyosabb, mint az egy Semjén Zsolt. Ami persze nem igazságos, mert a miniszterelnök-helyettes kiváló férfiú.
Boldog egy új évünk lesz, pfejj...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2010.12.29. 23:16:22

Legfeljebb hoffmanrózsás a kis lelked. De valahogy azt is nehéz elképzelnem.

Én láttam egy képet az egyébként kritikán aluli Hócipőben (de az évvégit mindig megveszem). Orbán kezet nyújt Semjénnek: "Majd neked is kitalálunk valamit, Zsolti."

Talált, süllyedt.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2010.12.30. 12:45:07

@Reckl_Amál: Nem áll olxan jól az ország, hogy kritikán aluli legyen. Farkasházy még mindig jól (és jókat) szerkeszt. Ha az írásait nem is annyira lehet díjazni.
A legfrissebbet még nem láttam, de az ilyenekért szoktam én is szeretni.
Meg aztán (ha nem bírságolják halálra) hamarosan megint nagyon jó lesz. A szerzőgárda legnagyobb része a sorok közé tanult meg írni, nem lesz nagy truváj visszaállniuk.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.01.01. 23:12:12

@stivanleroy:
Ilyen elvétve van manapság a Hócipőben. Sajnos nagyon nem jó már ez az újság, pedig tényleg szerettem. Sajnos már nincs benne Villanyállat sem. Csak a Varga Ferenc József-féle Palimadarak Klubja például. Az kb. a Hahota halottak napi különszámának a reinkarnációja.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.01.03. 13:28:22

@Reckl_Amál: Szerintem a Villanyállat Litkain múlik. Ha csinál, lejön. VFJ-t pedig bírom. Kicsit sötét, kicsit gonosz, kicsit dühös, de nem rossz humora van (és mellesleg a Hahota szerintem jól szerkesztett, sokoldalú, szórakoztató kiadvány volt, különösen a Hahota Találmányi Hivatal - ami egyszer fapofával közölt a valódi Ezermesternek küldött ötletet). A termékbemutatós turistautas íráson anyám (aki költséghatékonysági okok miatt néha utazgat így) hosszasan vigyorgott.
Trunkó és a Farkasházyak fáradnak, Andrassew pedig nemigen humorizál már (nem is ezért, hanem a tényleg hatalmas szívéért szeretem).
És még mindig a műfaj csúcsa (vö. Rádiókabaré).
süti beállítások módosítása