Not Blind FaithNyájas Olvasó, egy korábbi poszt ügyében kutakodva találtam egy kis videót, ami illeszkedik egy hálásnak bizonyult posztunkhoz. Szupergrupp a témakör még mindig (hogy a hülye kanadaiaktól hány lépésben lehet ide jutni? Meglepően kevésben, Nyájas Olvasó, meglepően kevésben): a mostani videó persze csöppet ki is lóg a sorból: az énekest nem a képességei miatt szeretjük. Bónusz dal két dobossal, ugyanabból a filmből. Bónusz bónusszal.

Ez az. Hát nem remek?

 

Bónusz: egy újabb Beatles-tag dala, egy másik Genesis-tag tolmácsolásában.

 

További szép napot!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napilajk.blog.hu/api/trackback/id/tr802600213

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.01.21. 13:48:38

padmasambhava ezt kommentelte:

Nagyon szépen köszönöm !
Peter Gabriel egy ideál (én ilyeneken nöttem fel, meg David Bowie-n, meg Pink Floyd-on, meg Kate Bush-on, etc.).
Apropos, a múltkor techno clipeket hoztál (Scooter, meg Anima Sound S.) - hogy ne mondhassátok (Te meg Amál), hogy én csak ilyen öreg bácsikat csodálok (mint P.G.) ajánlok valakit : Talvin Singh (drum 'n base, jungle + india).

Én meg rossz helyre kattintottam. Ezer bocsánat. A pofám leszakad. természetesen NEM állt szándékomban kimoderálni.

www.youtube.com/watch?v=Y_E0bvOPTRg

Engesztelésképp.

Hülye vagyok már teljesen.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.01.21. 14:05:07

@padmasambhava: a hibámmal együtt megjegyezném, hogy nem illik ilyesmivel dicsekedni: ilyen zenéket frissiben hallani, és nem múltfeltáró jelleggel... Ilyesmiről szoktam néha álmodozni.

A minőség pedig egyedül a tehetségtől függ. Nem a műfajtól (a Scooternél jobb is biztos volt, legfeljebb nem ért el idáig a híre).

padmasambhava 2011.01.21. 18:56:04

@stivanleroy: Semmi baj nem történt. És nem vagy hülye, amit a mai bejegyzésed (a szinházról), no meg a Sledgehammer is bizonyit.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.01.21. 20:40:47

@padmasambhava: Köszönöm :-) Bár annak is örülnék, ha a színházas poszt nem okozódott volna...
süti beállítások módosítása