LasarNyájas Olvasó, nem Pink Floyd a mai téma. Valami egészen más, amihez az ötletet a szomszédban kaptuk. De legalább saját magunktól. Ínséges időkben az sem semmi. Márpedig most ilyeneket élünk: vagy politizálunk (annyira nem szeretnénk), vagy ártalmatlankodunk. Utóbbihoz viszont nem árt valami ihlető tényező.

Aztán odaát meglett: a zongorázás és a fotózás kapcsolata. Mert egyiket sem tudunk, de mindkettőt nagy örömmel műveljük. A közönség álláspontja nem ismert ez ügyben, de egye fene. nem kell mindig mindent tudnunk.

Szóval: fotó, zene, szóéjtíz. Hevenájszdéj!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napilajk.blog.hu/api/trackback/id/tr722765340

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

padmasambhava 2011.03.23. 17:00:32

Hah, Flock of Seagulls - hogy valaki még emlékszik rájuk... Szégyen, de www nélkül már olyan sokukról elfeledkeztem volna. Végülis, nem lehet mindenkitöl CDm.

Holnapra szabadot vettem ki ! Csak úgy! Gyors és léha elhatározásból ! Rendbe teszem a teraszom, elökészítem a cserepeke az új kezdésre. Megnézem, mik élték át a telet, és miket temettem el örökre.
Meg "lemegyek" a Felvidékre a hétvégén - Karácsonyra voltam "otthon" utoljára.
Anyámék majd elmagyarázzák nekem a Valóvilágot...

padmasambhava 2011.03.23. 17:06:21

Wow, most esett csak le a tantusz ! "Snapshot in the family album" meg az utalás a Pink F.-ra...

Verrry impressed !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

("Daddy's flown across the ocean
leaving just a memory...")

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.03.24. 07:08:08

@padmasambhava: Háát. Van egy halom exhibicionista, akik versenyt hülyék. Az RTL szerint meg az Alekosz nevűnek kell nyernie. Ha törik, ha szakad. Ennyi még nekem is lejött, pedig változatlanul nem nézem (épp csak nem lehet nem olvasni róla).

Talán már említettem, mennyire remek lemeznek tartom a Falat ;-)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.24. 10:06:05

S.T. a néma zongorázás nagymestere. :) Egyszer voltunk egy ún. Schützenfesten, ami valami táncházszerűség volt, kicsit jobb zenével.

Az asztalon papír terítők voltak, és hogy teljen az idő, Ivan billentyűket rajzolt föl, és azokon játszott. Sajnos mivel nem a varázsceruzával, ezért hangokat nem hallottunk.

Azóta ez az unatkozás művészetének szimbóluma. :)

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.03.24. 10:16:59

@Reckl_Amál: A sors ajándéka, hogy nem volt hallható :-). Szerintem még a C dúrt is képes lennék hamisra interpretálni (pláne, ha nem tudom, mit játszom. Vagy ez volt a szecessziós jazz ;-))

Mellesleg lehet, hogy akkor tört el bennem valami végleg: az isten háta mögötti városka hobbizenekarának gitárosa olyan hangszeren játszott, amiről én idehaza csak olvashattam, hogy létezik. A komplett Zenészmagazinnak nem volt esélye egy tesztre.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.24. 10:59:34

@stivanleroy:

Nekem is akkortájt lett egy illúzióval kevesebb. "A művelt nyugat" azon a gimnáziumi biokémia-órán illant el, amikor a keményítő kapcsán levetítettek egy filmet. Krumplik ugráltak át Amerikából Európába.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.03.24. 11:49:20

@Reckl_Amál: Emlékszem. Egy évvel később meséltem a németemnek, hogy az Ármány és Szerelemből oda-vissza milyen remek kiselőadásokat tartottam németül és magyarul. Értékelte a sztorit, csak a darab és (szerzője) nem mondott neki semmit.

In Memoriam dr. K. H. G.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.03.24. 12:29:48

@stivanleroy:
De a Dél-pesti buszgarázsnak legalább volt humora.

Bár Herbateának is, ha belegondolok. Mikor másodszor jártam ott - tehát egy felejthetetlen hetet már eltöltöttünk együtt - be volt írva a határidőnaplójába (Ordnung muß sein.) az ottlétem összes napjára: Ungarin, Ungarin, Ungarin stb.
Fontos voltam neki, na!
süti beállítások módosítása