Laughing through myNyájas Olvasó, nem tudhatjuk pontosan, hogyan is viszonyulsz (tesszük azt) a country muzsikához. Mi például nem kimondottan szeretjük, ha felnyíg egy steelgitár, de nem is állítjuk azt, hogy a műfajban nem születhetnek jók. Hallottunk már ilyet. Igaz, jó eséllyel stílusparódiának szánta a szerző (ennél izgalmasabb forrásokból merített korábban, amiért nem vagyunk hálátlanok neki). Meg is mutatjuk, mire gondolunk. Ha feléd is ilyen borongósan bizonytalan az időjárás, reményeink szerint javíthat kedveden.

Szóval, elő lehet adni ezt a dalt echte countrynak (nekünk is egy duettalbumot hallgatva ugrott be), hisz az alapvető világ ilyesmi volt, tényleg.

 

De azért sokkal jobb, ha a lírai én kikacsint, valahogy így.

 

Hát nem?

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napilajk.blog.hu/api/trackback/id/tr202801740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lindalee 2011.04.05. 15:21:36

Ez a második klipp nagyon nagy! Ezek a csillogós állatok! Mondjuk a zene nekem annyira nem jön be. Nem szeretem, ha a refrént ezermillióharmincnyolcszor eléneklik. Lehet, hogy ezért hallgatok inkább ének nélküli zenéket. De a klipp akkor is nagyon tetszett, köszi!

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.04.05. 15:37:13

@lindalee: :-) Reményeim szerint countryparódiának szánta, ezt a műfajt pedig nem szokás túlbonyolítani. Refrén sokszor, hogy tuti megjegyezzék a hallgatók. És ennyi.
Bár szerintem te erről többet tudhatsz (jujj, a country hazája... Nem irigyellek).

padmasambhava 2011.04.05. 15:39:52

A clipet nem engedte át a céges firewall, úgyhogy öket majd késöbb nézem. De általában nem lájkolom a country musicot (biztos van kivétel, csak most nem jut eszembe, mert tavaszi fáradtságban szenvedek).

Az idöjárás és a hangulatom, mindketten inkább borrongósak. Különben is, ma éjjel Nagasakiról és Hiroshimáról álmodtam - hát milyen mentálbetegnek kell lenni ehhez ???!!!

Ha muzsikát kellene küldenem, akkor Miles Davis "Sketches of Spain" lenne... Múlt hét óta Lázár Ervint szeretnék olvasni, de azt mind odaadományoztam a volt iskolám könyvtárának ("hát milyen mentálbetegnek kell lenni ehhez?!"...).

padmasambhava 2011.04.05. 15:43:21

@lindalee: S.T. azt mondta "a country hazája" - most Te tényleg Nashville-ben vagy (Tennessee)?

padmasambhava 2011.04.05. 18:05:55

O.K. Bevallom, hogy odáig meg vissza vagyok Stingért az ELSÖ clipben. Nekem valahogy mindig tetszettek a Police fiúk, és pár éve, mikor a revival koncertjük volt Bécsben végre megértettem a groupiek lelki (?) világát ...

lindalee 2011.04.05. 18:45:24

@stivanleroy: Hehe, rádiót meg ilyesmiket már otthon sem hallgattam-néztem, úgyhogy nem vagyok kitéve ezeknek szerencsére :)

lindalee 2011.04.05. 18:47:37

@padmasambhava: Neeem, neeem. @stivanleroy csak viccelt. Michigan államban lakom, Ann Arborban. Még 8 hétig.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.04.05. 23:23:28

@stivanleroy:
Ahogy az egész szöveg elég (ön)ironikus.

Egyébként a tegnapi és a mai időjárás tetszett, szeretem a szelet.

Howard Stern amerikai rádiós fogalmazta mmeg a legjobban a country lényegét: akinek nincs kisteherautója és nem létesített szexuális kapcsolatot egyik közeli nőrokonával sem, az nem értheti meg soha.

Erről jut eszembe.
@lindalee:
Stern műsorát sem hallottad sosem? Ezt mindenkitől megkérdezem, aki járt odaát. :)

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.04.06. 08:22:36

@padmasambhava: www.szepi.hu/irodalom/lazar/
vitaminjaim.gportal.hu/gindex.php?pg=29415274 (itt ctrl+f és kezdd el begépelni a lázár e-t)

Kell vele dolgozgatni, de mire van az a Kindle, ha nem erre?

Miles Davist mindig örömmel fogadjuk :-).

Ellenben a Police koncertet ne tessünk emlegetni. Akad néhány koncert, amit nagy kár volt kihagynom, de így alakult (mint Cohen, teszem azt). Egy Police-buli mindenképp ilyen. Az elmaradt élmény felemlegetése szívtájéki fájdalomhoz vezet :-) .

lindalee 2011.04.06. 14:43:13

@Reckl_Amál: Nem is tudtam, hogy Stern még mindig rádiózik. Azt hittem, már öreg aztán most olvasom, hogy valami modellel házasodott újra.

Dábljú eeeenbííszí :)

lindalee 2011.04.06. 14:46:32

@padmasambhava: Igen. Vicces, itt mindenki ezt a kék pólót hordja sárga nagy M betűvel. Ha nem pólót, akkor nadrágot, vagy baseball sapkát vagy bármit, csak legyen rajta a logo. Nem tud az ember úgy utazni a buszon, hogy minimum 1 ilyet ne látna...Az elején herótom volt tőle, mostanra megszoktam.

padmasambhava 2011.04.06. 16:46:23

@stivanleroy: ja, nekem is van olyanom. Pl. a budapesti Queen koncert.

Döm Dö Döm !
süti beállítások módosítása