Nyájas Olvasó, egész kellemes volt egy ideig nem foglalkozni politikával. Aztán persze csak utolértek a hírek (arról nem is beszélve, hogy egy kiváló poént nem itt sütöttünk el (házi feladat: megnézni a KFT együttes Lefejellek Köcsög című dalát, közben Tarlós Ispánra gondolni, köszönjük). Most meg szívünk csücske, a Torgyán doktor mellől színvonalában a bányászbéka tomporának még alább csusszanó politológiakönyv-társszerző, a szólásszabadság bajnoka lesz alkotmánybíró.

Gyenge szóvicc, de akkor is: Küldjük a dalt Pokol Bélának. Meg az országnak, aminek működését felügyelni fogja.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napilajk.blog.hu/api/trackback/id/tr263019478

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

padmasambhava 2011.06.27. 20:05:04

Amikor naponta jönnek a bajok, és az ember csak kapkodja a fejét, és elöször meg akarja a problémákat rendesen oldani, de aztán összenönek a feje fölött és már csak tüzet olt, ahol éri. És arra gondol " ez már rosszabb nem lehet, most már javulásnak kell jönnie" - és a következö nap becsap a villám...
Ehhez valami nagy zene kell www.youtube.com/watch?v=ZWmrfgj0MZI

BTW, egy nagyon érdekes koncerten voltam, a melki apátságban ("unplugged") - nagyon ajánlom: www.youtube.com/watch?v=DAMR-ZUHQD8

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.06.28. 20:40:12

Előre megcsináltam a házit, egyből lájkoltam, amint feltűnt. :)

Olcsó, de indokolt 2: Most majd elszabadul a Pokol.

@padmasambhava:
Érdekes is volna "plugged". :) Érdekes, ilyet eddig még nem hallottam.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.06.28. 21:16:56

@Reckl_Amál: Láttam, dícséretes ötös.

Garbarek mindig hajlamos volt izgalmasakat játszani.

Reaktiválódott Nyájas Olvasónk pedig újfent remek videókat ajánlott. :-)

padmasambhava 2011.06.28. 22:14:24

@stivanleroy: Ó, én nagyon aktív lennék ám, ha hagynának. Azt igértem, a héten itthon leszek (mármint szabadságon...) - de ma reggel kiderült, holnap Lengyelo.-ba repülök. Nagyon nem vagyok early bird, de 6.30-kor megy a repülö...

(Unplugged, mert nem volt mikrofon, erösítés, semmi technika - ha úgy visszagondolok, én még teljesen "technikátlan" koncerten nem voltam...)
süti beállítások módosítása