stivanleroy 2011.07.22. 13:57

Kegyetlen

Nyájas Olvasó, a gondolatébresztésről – fájdalom – újfent le kell mondanunk. Kezdünk belefáradni a munkába (habár nemsokára pihenünk azért), meg az időjárás is meg van bolondulva. Úgyhogy az egyszerűség kedvéért a naphoz passzoló dalt mutatunk. De legalább nem péntekes/hétvégés. Hanem nyaras.

Nyájas Olvasó, mi szóltunk, mire számíthatsz.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napilajk.blog.hu/api/trackback/id/tr273089019

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

padmasambhava 2011.07.22. 16:35:12

Erröl jut eszembe (merthogy öket mindig összekever(t)em a banános rámával meg az idöjárás miatt is...) www.youtube.com/watch?v=zG9PVucS9aw

Ilyen fagyos, esös idöben jó kis leveskét fözök majd vacsorára... Szép hétvégét !

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.07.22. 18:16:49

@padmasambhava: Én paprikás csirkét kaptam, és máris kisütött a Nap :-) .

A Bangles pedig kimondottan találó párja a Bananaramának. És a nevük is könnyebben kiejthető...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.07.22. 19:26:23

Itt karfiolleves volt. :)

Ráadásul én már be is nyomtam a Hawaii-gombot (ez nemcsak mondás, a "Házon kívül" funkciót nevezem így az Outlookban). Csütörtökig nem dolgozom, előtte meg még pár nap Balaton is lesz. Ahogy most kinéz, a melegebbik felében.

Régebben mindig csináltunk tematikus zenei válogatást a nyaralásra. A Cruel Summer is rajta volt valamelyiken.

Nekem jól esett ez a 2-3 nap ősz.

padmasambhava 2011.07.23. 10:26:02

@Reckl_Amál: Amál, a karfiol a kertedböl volt ? Szép nyralást !
Ha csak 2-3 nap ösz lenne, az még csak hagyján, de most már hétfö óta tart... A holnapi picnic mindenesetre törölve.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.07.24. 15:22:07

@padmasambhava:
Nem, a karfiolba bele sem vágtam, mert Bálint gazda szerint is nehéz ügy.

Köszönöm. Remélem, azért tudok fürdeni is majd, szerencsére nem vagyok fázós.
süti beállítások módosítása