stivanleroy 2011.12.02. 09:30

Helló

Nyájas Olvasó, köszöntésféle következik. A Helló azért, mert mégiscsak, és szép. Nem a szövege az érdekes. Áldd meg a dalt: apáknak és lányaiknak. Meg persze mindenkinek, aki szereti.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napilajk.blog.hu/api/trackback/id/tr933431038

Trackbackek, pingbackek:

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lindalee 2011.12.02. 19:39:51

Jaj, én úgy örülök! Úgy, de úgy izgultam!

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.12.03. 11:26:37

@lindalee:
Én is nagyon örülök, fel vagyok dobva. De egyáltalán nem izgultam, sőt megéreztem csütörtök délután, hogy itt az idő.

padmasambhava 2011.12.07. 21:29:40

Gratulálok !!! Én apáknak mindig lányokat kívánok....
(jaj, a Good Morning Starshine-t úgy szeretem :-), meg az Áldd meg a dalt is - a Kiskarácsony pedig aranyos).
süti beállítások módosítása