2010.05.24. 12:33
Napinájk
Sportosan végződött a múlt hét, úgyhogy pótolnám pár félmondatban a blog hiányosságait a témában. Bajnokavatás fociban és kéziben, és persze a fő jó hír, Budapest rendezi a jégkorong világbajnokságot, azaz itthon drukkolhatunk a feljutásért küzdő fiúknak. Ami viszont a témakörben mindent vitt, az a Nike legújabb, kifejezetten a foci vébére készített, tényleg minden másodpercében fantasztikus rekláma. Úgyhogy gyorsan fel is idéznék pár hasonlóan jól sikerült hirdetést tőlük, jobban mondva azok zenéit. Csak, hogy ezt is kipipálhassuk.
Talán egyetlen ponton tudnék belekötni az új, Write the future (magyarul írd (te) a jövőt! – legalább annyira bénán hangzik, mint a „Just do it” fordítása) címen futó reklámspotba: nincs hozzá jó zene, jobban mondva egyáltalán nem arra van kihegyezve. Ez most nem arról szól. Mégis, a márka hirdetései nemcsak szemet kápráztatóak és ötletesek voltak, de a füleinket is kényeztették. Íme három példa.
Mindössze egyperces az Henry lakásában dúló Arsenal Manchester United csata, ahol a francia „küzd” egyedül a vörös ördögök ellen. A zene is telitalálat hozzá, nem mástól, mint Skeewifftől.
Akit egyébként sokkal inkább ezért a dalért szoktak ismerni,vagy ezért a mixért. Vagy nem is hallottak még róla.
Mambo a meccs előtt
Elvis és a ketrecharc
És ami biztos benne lenn a top 3-ban, de Olimpiára készült ezért csak itt legalul emlékezem meg róla. Talán az imidzs reklámok koronázatlan királya. Emlékszem, beleborzongtam, mikor először megláttam. Egyszer szívesen megszámolnám, hogy hány kép van benne összesen, ahogy végigmenném a logikai szálat is. A zene meg annyira jó, hogy az elején el se hittem, hogy Killers szám.
A bejegyzés trackback címe:
Kommentek:
A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.