We all liveNyájas Olvasóm, rossz az idő, beteg vagyok kissé, erős nikotinelvonási tüneteim vannak, dolgoznom kell, meg némiképp rendet raknom a számítógépemen. Mindenre van tehát időm. Mindenre, kivéve a ráérős, szószátyár posztolgatást. Ne is számíts semmi extravagáns, túlcsorduló akármire. Mutatok valamit gyorsan, mert megtetszett. Aztán mindkettőnknek nagyon szép napot kívánok, pápá. Nézd el nekem, kérlek - én sem veszem rossz néven (olyan nagyon-nagyon), ha valami gubanc miatt Te mész át passzívba. Remélem, áll az alku. Élvezd a hétvégét, holnap már hétfő lesz. Brrr, bájdövéj.

A dalt tök véletlenül találtam, az "Ilyen lenne a Firefox-mobil, ha az én fantáziám alapján csinálnák" tárgyú (amúgy felettébb invenciózus) videó alatt szólt. Szerencsére voltak záró kreditek, le lehetett vadászni az infókat. Tök helyes, kedves nóta, kedvesen nem Rigó utca-kompatibilis akcentussal.

The Submarines: Modern Inventions. Lájk.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napilajk.blog.hu/api/trackback/id/tr962324184

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása