stivanleroy 2011.11.28. 17:10

Naszóval

Nyájas Olvasó,foglaljuk össze gyorsan, hogy szabad hozzányúlni egy klasszikus popdalhoz. És hogyan nem. Brrr.

Ez lenne az eredeti. Ismerjük, lájkoljuk. Úgy remek, ahogy van. Ugorgyunk.

 

Persze szabad újragondolni. Ilyen az, amikor a szerző már másképp látja. Cyndi Lauper nagyon szépen szokta másképp látni, ha már itt tartunk.

 

Ilyen az, amikor az változtatja sajáttá, aki hallhatóan és érezhetően szereti és tiszteli az eredetit. Lehet erről-arról vitatkozni, de belekötni nemigen.

 

Ez is ilyesmi: hallhatóan jelent neki valamit a dal. Vagy legalábbis elhisszük neki, hogy. Az már elég is tud lenni.

 

Így is lehet, naná. Bármikor szabad utánacsinálni (muhaha).

 

Így viszont nem szabad, hogy mást se halljon egész életében többet az, aki ezt kitalálta nekik!

A krilejzomát.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napilajk.blog.hu/api/trackback/id/tr513419136

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

padmasambhava 2011.11.28. 20:12:24

Csak benéztem, hogy elmondjam : teljesen elszerelmesedtem péntek este. Az illetö neve Helen Folasade Adu és ellenállhatatlan. Már ránézésre is, de ha elkezd énekelni akkor teljesen elvesztem.
És mindez annak ellenére, hogy én is lány vagyok...

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.11.28. 21:28:11

@padmasambhava:
"És mindez annak ellenére, hogy én is lány vagyok..."

Ennek zenében semmi jelentősége sincs. :)

Az X-Faktort úgy reklámozzák, h a zene jövője. Azért én bízom benne, hogy nemcsak az, amit ott látunk. Különösen a mostani forduló után.

Van két vékonyka-hangú versenyző. Legalább az egyiket jó lenne sokáig versenyben tartani, mert ideális Fókusz-töltelékek. Akartak valami nagyon romantikusat, ez lett belőle.

Az idei X-Faktor zenei szerkesztője nagyon rossz. Nagyon kevés igazán jó választása van. A magyar gagyik (Tóth Gabi, Zanzibár) túlszerepeltetése kiborító. Ezer évesnek érzem magam néha, mert minden adásban legalább három olyan szám van, amit nem ismerek.
Bár a mai poszt tárgya is bizonyítja, hogy sokszor nem a számon múlik.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.11.29. 08:53:28

@Reckl_Amál: Pedig a kislányban még tehetség is akad: ilyenkor bosszantó, ha így kell magát pazarolnia.
A gagyikat még értem is: valószínűsíthetően van átfedés a műsor közönsége és a slágerek kedvelői között, így erősíthető a kapcsolat.
Az, hogy öregek vagyunk, ettől függetlenül sajnos igaz ;-)

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.11.29. 10:45:46

@stivanleroy:
A kislányt nagyon bírtam az elején, aztán szegényke elfogyott sajnos.

Ha már Aigner Szilárd emlékestet kellett tartani múlt szombaton, nyugodtan belefért volna az It's raining man vagy Charlie-éktól a Hajnali szél. Szerintem ezeket is ismeri mindenki, és kicsit színvonalasabb lett volna tőlük az este. Zanzibár? Ne már!

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.11.29. 11:09:52

@Reckl_Amál: Mindkettőhöz szükségesek énekesi kvalitások. Pláne, hogy jó is legyen.
Ehhez képest a Zanzibár mégiscsak biztonsági pálya. Sőt. Tekintsünk el attól, mennyivel volt izgalmasabb a Hooligans a legelején (Az én paradicsom, Tartson örökké), azért Csipát még mindig nem mertek nekik feladni (énekelni tud, más kérdés, hogy a Királylány-szivárvány rímpár szerintem büntetőjogi kategória)...
Azért ez nem OLYAN vetélkedő, ahol igazán komoly tétek lennének...
süti beállítások módosítása