Nyájas Olvasó, retró rovatunk következik, mondhatnánk. Ha nem lennénk eleve... khm, kissé retrospektívek. No mindegy, Nyugat felől szoktunk jó tippeket kapni. Most viszont vigyázó szemünket Keletre vetjük, ahonnan gyermekkorunkat meghatározó dolgok jöttek. Az egyik be is ugrott, ha már a csapból is nyulak folynak már jó ideje. (Reméljük, Nyájas Olvasó, nem vagy extrém mértékben vizuális alkat). A mai posztot különösképp amerikai Nyájas Olvasóinknak ajánljuk.

Elnézést, ez annyira bombasztikus, hogy egyszer muszáj volt elsütnünk. Amúgy meg bizonyos fokig tényleg: a Szovjetunió válasza Tomra és Jerryre, természetesen nyúllal. Hátha segít felidézni a magyar húsvétokból valamit.

 

És valami roppant hasonló felfogás 2005-ből, mert bizonyos dolgok sosem érnek véget.

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://napilajk.blog.hu/api/trackback/id/tr212849967

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.04.25. 09:45:09

Nyúl ide, nyúl oda, ezt én mindig nagyon utáltam. (A Tom és Jerryt meg mindig szerettem. Kommunistának sem volt soha elég hithű...)

De talán megjelenik Csöncsön kolléga, aki nagy rajongója a Nu pagagyinak, és kifejti itt is, miért jobb ez a két kissé pedofilra - gyerekprostira fazonírozott állat, mint a kellemes swingre gyilkolászó macska-egér.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.04.25. 10:28:06

@Reckl_Amál: Inkább egy kis szláv misztika van benne, amit itt nehezebb dekódolni. Lásd a varázsló macskát, akit Bulgakov vezetett be a huszadik század irodalmába :-).
Nekünk óvodában néha vetítették, mikor jött a vetítős bácsi. Jobb híján ezt is imádtuk :-)

lindalee 2011.04.25. 18:42:02

Az elsőnek olyan a zenéje, mint egy Bud Spencer-Terence Hill filmnek!

Én is Tom és Jerry párti vagyok, két kedvenc részem van. Az egyik, amikor elárasztják a lakást vízzel és utána nyitva felejtik a hűtőt. Megfagy a víz és korcsolyáznak. A másik meg az örökzöld Magyar rapszódiás (www.youtube.com/watch?v=6mR4RwrfUg0).

Reckl_Amál · http://recklamal.blog.hu 2011.04.25. 19:59:04

@stivanleroy:
Nekünk a Keménykalap és krumpliorr volt a műsor a vetítésen.

@lindalee:
A korcsolyázós tényleg szuper. Amikor különböző színű zselékkel világítják meg a jeget. És annak is remek a zenéje.

A Mouse in Manhattan még Oscart is kapott.

stivanleroy · http://napilajk.blog.hu/ 2011.04.25. 20:26:14

@lindalee: Szerintem nekem nincs kedvencem közülük. Tegyük hozzá, nem is gondolom, hogy mindet láttam volna. Persze sokat, de sosem számoltam. Azt tudom, hogy volt egy korszaka, amikor kicsit szögletesen rajzolták őket en.wikipedia.org/wiki/Tom_and_Jerry#Chuck_Jones_era_.281963.E2.80.931967.29. Na, ezt nem annyira szerettem.
@Reckl_Amál: Érdekes. Nekem a Keménykalap elsősorban olvasmányélmény volt. Jóval később láttam csak a filmeket.

padmasambhava 2011.04.25. 22:42:32

Nekünk nem vetítettek semmit ! A szemetek !

lindalee 2011.04.26. 00:55:09

@padmasambhava: Nekünk a 101 kiskutyát és mindenki bőgött :)
süti beállítások módosítása